System motywacji pracowników

 

Pełniąc stanowisko kierownicze warto stosować się do kilu zasad, dzięki którym praca całego zespołu będzie efektywniejsza. Wbrew pozorom nie jest to wcale takie proste. Dobry menadżer powinien być osobą, która umie wyznaczać sobie cele i do nich dążyć.

 

 

Jak powinien zachowywać się menadżer?

 

Otóż powinien być osobą odpowiedzialną i do tego być dobrym obserwatorem. Jego zadaniem jest między innymi dobre rozpoznanie pracowników. Musi potrafić ocenić czy dana osoba jest ambitna, odpowiedzialna czy chce się rozwijać. Jeśli takiej osobie przydzielone zostaną nowe obowiązki, wówczas poczuje, że została doceniona.

 

 

Jakie cechy charakteru wyróżniają menadżera?

 

  • Powinien skutecznie egzekwować wykonywanie zadań od swojego zespołu.

  • Musi mieć poczucie własnej wartości.

  • Umiejętność planowania także jest mile widziana.

  • Przydatna jest także umiejętność rozwiązywania konfliktów.

  • Efektywne motywowanie pracowników również przynosi wymierne korzyści.