Jak podnieść wydajność telemarketerów? Wdróż system PDS

 

System PDS to najnowocześniejsze narzędzie, jakie można wdrożyć w call center, by podnieść efektywność prowadzonych tam działań telemarketingowych prowadzonych przez call center. Firma https://www.alfavox.pl/alfa-pds jako lider w branży bardzo go poleca. Telefoniczna sprzedaż z PDS jest dużo bardziej skuteczniejsza, a system eliminuje przyczyny, które sprawiają, że wyniki nie są takie, jakich oczekiwaliby klienci.

 


Czym jest PDS? Jest to wielofunkcyjna platforma usprawniająca działanie call center. Po pierwsze ma funkcję automatycznego wybierania numerów. Co to zmienia? Wyobraźmy sobie ile czasu tracą konsultanci, gdy wybierają numer, po czym odzywa się automatyczna sekretarka. Wyłączają się, wybierają kolejny numer, a tam faks lub poczta głosowa. Dzięki automatycznemu wybieraniu numerów przez PDS nie ma tego problemu – konsultant pojawia się na linii dopiero wówczas, gdy uda się nawiązać połączenie, może więc wszystkie swoje siły skoncentrować na tym, co umie najlepiej, a więc na sprzedaży.

 

PDS to też system, który pozwala zarządzać całą pracą call center, a także monitorować pracę konsultantów.1174315(4)
PDS to też system, który pozwala zarządzać całą pracą call center.

 

PDS to też system, który pozwala zarządzać całą pracą call center, a także monitorować pracę konsultantów. Dla samych konsultantów PDS tez zawiera liczne udogodnienia, na przykład możliwość tworzenia panelu klienta przypisanego do każdego numeru, dzięki czemu w każdej chwili dostępna jest pełna historia połączeń z tym numerem i wiadomo, jakie działania wdrażać, by były one skuteczne. Konsultanci to cenią, bo dzięki temu mają lepsze wyniki i wyższą premię.

 

Dodaj komentarz